من و عشقم

دوست داشتن یک نوع باوره ؛خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد ... !!!

من و عشقم

دوست داشتن یک نوع باوره ؛خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد ... !!!

همین یک لحظه

بارها تو زندگی¸به این فکر میکنم که قشنگی این زندگی ما ها به اینه که نمیدونیم لحظه هایی که قرار بیان چه چیزایی را با خودشون میارن ¸آیا با رسیدن این لحظه ها ما با همه ی چیزایی که میاره برگ رضایتو واسش امضا میکنیم یا اونقدر ناراحت میشیم که اونو پاره پاره میکنیم¸به نظرم داشتن لحظه های خوب زندگی واسه یه فرد خیلی مهم باشه.چرا? چون این لحظات هستند که آینده را رقم میزنند پس بیاین سعی کنیم لحظاتی را برای خودمون بسازیم که بعدها با یاد کردنشون یاد روزای خوب زندگیمون بیفتیم و ازشون بهترین نتیجه ها ودرسها را بگیریم. به قول یه دوست˸ کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند دنیا ?چه میدانی تو از امروز ¸چه میدانم من از فردا ?همین یک لحظه را دریاب ¸که فردا میشویم

به نام صاحب عشق

سلام بر تو که زاده عشقی نام این روزها را روزهای دلتنگی گذاشتم روزهایی که پر از دوری و انتظار است .روزگار ناملایمات بسیاری دارد‚کنار این پنجره رو به باران که به تنهایی منطق می رسد چشم هایم را به آبی بیکران می دوزم و فقط امید ....امید تنها روزنه رسیدن به روز های طلایی است می دانم که فریاد درونم مثل آتشی زیر خاکستتر پنهان است. روزگار مرا با تمام سختی هایش وفق داده و من دلگرمم که غریب آشنایی چون .....در کنارم همیشگی است.شب های بی خاطره می گذرد و روزهای عاشقانه میرسد ولی برای فتح قله های عشق باید جنگید‚مگر می شود پندار و کردار نیک داشته باشی و عاشق نشوی نه !!! پس برای تو که خدای عشق را می پرستی میخوانم از عشق تا زنده هستم ....... .به هر حال عقربه های ساعت شوق به رفتن دارند و آرزوی من روزهای پر از عشق و مو فقیت برای همه ی شما هاست به امید دنیایی پر از عشق ‚پاکی و