من و عشقم

دوست داشتن یک نوع باوره ؛خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد ... !!!

من و عشقم

دوست داشتن یک نوع باوره ؛خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد ... !!!

در تنهایی خود




در بی کسی هستم برای تو که همه کسم بودی گریه کردم


در حال خندیدن بودم که به یاد خنده های سرد و تلخت گریه کردم


در حین دویدن در کوچه های زندگی بودم که ناگاه به یاد لحظه هایی که بودی و اکنون نیستی
ایستادم و آرام گریه کردم


ولی اکنون می خندم آری میخندم به تمام لحظه های بچگانه ای که به خاطرت اشک هایم را
قربانی کردم…

نظرات 1 + ارسال نظر
زریر جوان 11 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 07:17 http://3nafar.ir

توی زندگی نباید به هیچ چیز گیر داد.
باید آروم سر خورد و رفت.مثل یه سرسره.توی موقع سر خوردن دیگه نمی تونی به عقب برگردی.فقط باید بهت خوش بگذره.
همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد