من و عشقم

دوست داشتن یک نوع باوره ؛خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد ... !!!

من و عشقم

دوست داشتن یک نوع باوره ؛خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد ... !!!

مناجات

*✿✿**✿✿**✿✿**✿✿**✿✿**✿✿*
خدایا؛

تو می دانی آنچه را که من نمی دانم؛

در دانستن تو آرامشی ست؛

*✿✿**✿✿**✿✿**✿✿**✿✿**✿✿*
و در ندانستن من تلاطم ها؛

تو خود با آرامش ات؛

تلاطمم را آرام ساز ...

با تو ام

با توام

ای لنگر تسکین !
ای تکان موجهای دل !
ای آرامش ساحل !
با توام
ای نور !
ای منشور !
ای تمام طیف آفتابی !
ای کبود ارغوانی !
ای بنفشابی !
با توام ای شور !
ای دلشوره ی شیرین !
با توام
ای شادی غمگین !
با توام
ای غم !
ای غم مبهم !
ای ...
نمیدانم !
هر چه هستی باش !
اما کاش ... !
نه جز اینم ارزویی نیست :

هر چه هستی باش !
اما .... باش !

تولدت مبارک یاس سفیدم

امروز روز توست و من تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

 در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

تولدت مبارک