من و عشقم

دوست داشتن یک نوع باوره ؛خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد ... !!!

من و عشقم

دوست داشتن یک نوع باوره ؛خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد ... !!!

سهراب عزیز

یاد سهراب بخیر ! آن سپهری که تا لحظه خاموشی گفت : باورت گر بشود گر نشود


حرفی نیست ، اما ، نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست ...

                        

                                      

دیدگاه من از عشق

می گوینداسب حیوانی نجیب است

تونجیب ترین اسب رویاهای منی برای تاختن

نمی گویم چشمانت چون ستاره ورخت چون ماه می درخشد

امابه اندازه کرم شب تاب می درخشی

کَفترعشق که به خون بال وپرش رنگین است

حکمِ عشق ،آمدنش ، سنگین است

دلتنگی

دلم واست تنگ شده


دلم گرفته             


دلم واسه شور زدنات               


دلم واسه نگرانیات


دلم واسه اون روزا


دلم واسه همه چیز                          دلم واسه تو واسه تو تنگ شده